Het grote gevaar van koolmonoxide in een woning

Het grote gevaar van koolmonoxide in een woning aan de Margrietstraat in Poortugaal gemeten. Een vrouw was in de woning niet goed geworden en had zich vervolgens bij de huisarts gemeld.

Woning

Ze gaf tevens aan dat haar man nog op de bovenverdieping in de woning aanwezig was. De huisarts heeft direct 112 gebeld, waarna de man door de hulpdiensten uit de woning werd gehaald en nagekeken werd door het ambulancepersoneel.

Het grote gevaar van koolmonoxide

De vrouw werd vervolgens per ambulance naar het ziekenhuis overgebracht voor verdere controle. Mogelijk zou koolmonoxide vrij gekomen zijn door een houtkachel.